19. 7. 2013.

We Came as Romans - Tracing Back Roots #recenzija

Equal Vision/Nuclear Blast
2013

Ovo je definitivno godina za metalcore pravac u kom je svaki bend drugačiji od prethodnog. We Came As Romans predstavnici melodičnog metalcore-a svojim trećim albumom ’Tracing Back Roots’ prete da će postati mainstream bend. U svakom slučaju posle ovog izdanja sasvim je očekivano da će njihova popularnost postati enormna!

Naslovna „Tracing Back Roots“ otvara disk i može se reći da je najagresvnija sa dosta teških rifova i tzv. vrištećim vokalima. Treći singl objavljen pre nekoliko dana je druga na albumu „Fade Away“ refren koji danima nećete izbaciti iz glave. „I Survive“ neodoljivo podseća na „Leader Of A Broken Heart“ Papa Roach-a, prva balada na albumu, gost je Aaron Gillespie iz The Almost(alternativni rock bend). Povratak u žestoke rifove sa „Ghost“ kao i na kombinaciju prljavi vokali (David Stephens) i čisti vokali (Kyle Pavone). Nastavljaju žestoko i sa „Present, Future, and Past”, smiruju se sa “Never Let Me Go” i onda sledi prvi zvanični singl ‘Tracing Back Roots’ albuma.
Hope” je pesma koja je toliko melodična da se bez problema možete zaljubiti u nju! Refren je fenomenalan, pevljiv, lako se pamti, rifovi su odlični, ne preterano žestoki, oba vokala se praktično nadopunjuju. Nije ni čudo što su We Came As Romans odabrali baš “Hope” za prvi singl.
Teško je predvideti koja bi pesma mogla da bude sledeći singl jer svaka od njih bi bez problema mogla da postane hit, možda “A Moment” koja počinje kao balada a nastavlja kao sa dobrim rock rifom. “I Am Free” je nešto drugačija jer gitare kao da vuku ostale za sobom a oba vokala se poklapaju i ne dele se na suprotnosti, slično kako je otvoren album zatvara skoro pa klasična metalcore pesma “Through the Darkest Dark and Brightest Bright” (sa još jednim izuzetno pevljivim refrenom).

Ovi momci su definitivno kraljevi dobrih refrena, a ovaj album me izuzetno podseća na Linkin Park ‘Hybrid Theory’ svakako ne muzički, već po tome što je nestvarno dobar. Metalcore čistunci će možda prigovarati da We Came As Romans nisu deo njihovog žanra i možda su u pravu ali u tom žanru je praktično sve i dozvoljeno i svaki od trenutno popularnih bendova je jedinstven na svoj način.