27. 2. 2013.

Machine Head: Zašto smo izbacili Adama

Robb Flynn pevač i gitarista Machine Head je na sajtu benda u svom dnevniku objasnio zašto je morao da otpusti basistu Adam Duce-a iz benda:
"Koliko god da ne želim da pišem ovaj dnevnik, obećao sam vam da ću pisati jednom nedeljno. Srećan, tužan, kada je dobro ili loše...
11. februar 2013. - ovo je datum kada smo otpustili Adam Duce-a iz benda. Ja sam morao posle 21. godine saradnje da mu saopštim. Više nisam mogao da trpim.
Tog dana sam rekao "Nadam se je rastanak prijateljski".
Činilo mi se kao da je neko drugi izgovorio te reči. Ali ipak, ja sam ih rekao. Svi smo ih rekli.
Sedeli smo u Oakland-u u sobi gde vežbamo, Dave (McClain - bubnjevi) je rekao,  Joseph (menadžer benda) je rekao, Phil (Demmel - gitara) je rekao, svi smo rekli da više ne možemo da izdržimo da budemo u bendu sa Adam-om. Da se ovo nije desilo bend bi se raspao.
Bilo je teško. Jedan od najtežih trenutaka u mom životu.
Možda smo mi otpustili Adama sada ali on je napustio bend još pre deset godina. Samo nije hteo da prizna, a svi smo to znali."

Pročitajte čitav tekst na machinehead1.com

povezane vesti:
Machine Head ostali bez basiste
Robb Flynn akustična turneja VIDEO
Machine Fuckin' Head Live

Нема коментара:

Постави коментар