25. 1. 2013.

Korn turneja sa originalnim gitaristom VIDEO

Brian “Head” Welch je napustio Korn 2005. godine i posvetio svoj život i svoju muziku religiji. Posle njegovog odlaska Korn nisu izdali album koji bi mogao da parira nekom od šest koje je Head snimio sa  bendom. Kada su se strasti stišale gitarista i ostatak benda su obnovili svoje prijateljstvo a  maja 2012. Welch se pridružio Korn-u na bini u North Carolina-i na pesmi "Blind".
Korn gitaristu nisu zamenili novim članom, kao u slučaju bubnjara David Silveria-e na čije je mesto došao Ray Luzier 2007. Wesley Geer je bio druga gitara na koncertima Korn ali se ne pojavljuje na bini sa ostatkom benda.


Pored svog novog projekta Love & Death Brian "Head" Welch će ovog leta svirati i sa Korn na festivalima. Jedan od već najavljenih je Download Festival u Britaniji.

U intervjuu o najavljenim koncertima Head kaže: "Biće to ludnica za mene, ali na dobar način! Još uvek mi deluje neverovatno jer nisam očekivao da se dogodi. Ne mrzimo se kao neki drugi bendovi. Ljudi odrastu. Nisam to očekivao, ali prošlog maja na Carolina Rebellion festivalu se dogodilo i emocije su me preplavile. Ljudima su suze krenule, i pomislio sam "Ovo je dobra stvar."
"Kada su me pozvali za nastupe ove godine, pomislio sam da je vreme za to. Pravo vreme za to. Veoma sam uzbuđen zbog svega."

Нема коментара:

Постави коментар