28. 11. 2012.

deadmau5: Briga me za pirateriju!!

Jedan od najpopularnijih DJ-a Electronic Dance Music (EDM) scene je izjavio da ne oseća da EDM scenu treba štititi od piraterije.


Pričajući na FutureSound konferenciji ovog meseca, deadmau5 je rekao da ga ne interesuje dali neko narezuje diskove sa muzikom koju on ili njegove kolege proizvode.

"Narezujte svu elektronsku muziku, briga me. Na kraju, muzička scene se ne razvija, scena je scena. Sada su aktuelne, i onda ih nigde nema." Joel Zimmerman poreklom iz Kanade kao Deadmau5 je popularan i među publikom koja je priklonjena gitarkom zvuku.


Na pitanje o trenutnom stanju EDM-a: "Kako ja vidim, EMD je zdrava industrija za sad. Minimum rada, maksimalna zarada. Danas izvođači su više u ulozi producenta, nego umetnika koji prave set dobrih numera. Kao da više nije zanimljivo da puštate dobru muziku."

deadmau5 se takođe osvrnuo na Forbes-ovu listu Dance izvođača sa najvišom zaradom. Časopis ga je stavio na 10. mesto sa $11 miliona. "Kada sam video članak u novinama, pozvao sam svog agenta sa pitanjem: Gde su još $9 miliona? Niko ne zarađuje tolike pare".


Septembra je deadmau5-u izdao novi album 'Album Title Goes Here'.




Нема коментара:

Постави коментар