3. 3. 2016.

Hacktivist - Outside The Box #recenzija

UNFD/Rise
2016

Veoma je važno za bend da svojim debi albumom prikažu sebe u pravom svetlu. Hacktivist i njihov 'Outside The Box' je odličan primer kako se to zapravo radi. Čini se da je ovaj album nastajao godinama i da nam je već poznat, to je samo privid jer su Hacktivist jedan od najoriginalnijih bendova crossover scene.

Ovo nisu numere koje će vas ostaviti ravnodušnim. Tekstualno oni se obraćaju 99% populacije koja se bori protiv 1% bogatih, korumpiranih, pohlepnih. Muzički ovo je jako mračan i besan album bez ikakvih pretenzija ka underground-u.
Uvodni intro "Our Time" se nadovezuje na tešku "Hate" koja verno predstavlja u kakvom je tonu ostatak izdanja. Nastavljaju sa "Deceive and Defy" u kojoj gostuje Jamie Graham iz Heart of a Coward, ova podseća na potencijalni radijski hit, nešto što bi odgovaralo široj populaciji. Isto je i sa "Taken" u kojoj je vokale snimio Rou Reynolds iz Enter Shikari.
"The Storm" je nešto kao intermeco, lagana kratka electro numera bez vokala kao da je stavljena na album da malo spusti tenziju. "False Idols" je pesma koja se pojavila još 2014. kao singl i praktično je osnova ovog albuma, to je taj Hacktivist stil, to prepoznatljivo mešanje žanrova koje ih odvaja od drugih. Sa "Rotten" su otišli u grime ali to se naravno savršeno uklapa u 'Outside The Box' koncept. "Elevate" kao prvi singl (iz 2013.) predstavlja mračnu stranu ovog benda, naslovna "Outside the Box" je nešto najbliže baladi što bi moglo da se očekuje od Hacktivist. Djent se provlači kroz čitav album ali se najviše oseća na "Buszy" koja je možda i najpoznatiji singl sa ove ploče.

Hacktivist su osveženje britanske scene. Mračni, teški a ipak dovoljno slušljivi za širi spektar fanova koji se ne ograničavaju kada su u pitanju moderni muzički žanrovi. 'Outside The Box' je svakako jedan od albuma koji vredi preslušati ove godine i koji će je obeležiti.