4. 8. 2015.

Miss May I - Deathless #recenzija

Rise Records
2015

Miss May I nisu bend koji ima namere da izda metalcore. To se primeti još prilikom prvog slušanja novog albuma 'Deathless'. Peto izdanje u njihovoj karijeri a kao da su na početku. Sve je kao nekad, samo je produkcija bolja.

Ako pogledamo (preslušamo) kako to rade bendovi kao Bring Me The Horizon jasno je da je metalcore pred izumiranjem. Miss May I nikako ne ulaze u taj kalup, po kome moraš da napreduješ i menjaš se da bi preživeo. Metalcore koji oni sviraju je i dalje surov i veoma žestok i sasvim dovoljno melodičan. Ma koliko dobar ovaj album bio sve ste to već čuli ranije, više puta.
'Deathless' deluje za nijansu slušljiviji od prethodnog 'Rise of the Lion' (pročitajte recenziju). U skoro svim pesmama se pojavljuje Ryan Neff sa čistim vokalima (takođe je i basista), dok u nekoliko on i pevač Levi Benton su ravnopravno podelili posao.
Miss May I su bend od koga znate šta da očekujete. 'Deathless' otvaraju sa prvim singlom "I.H.E" - dosta brza i žestoka sa veoma melodičnim refrenom, ali taj opis može da se upotrebi za većinu pesama na ovom albumu. Nastavljaju sa "Trust My Heart (Never Hope to Die)" u sličnom stilu. "Psychotic Romantic" je nešto agresivnija od prethodnih dok naslovna Naslovna "Deathless" nastavlja u klasičnom metalcore stilu naravno kao i većina ovog albuma. "Bastards Left Behind" je difnitivno najmračnija od svih, pesma u kojoj Ryan Neff pokazuje svoje odlične vokalne sposobnosti. Ostatak albuma je manje-više na isti fazon, melodičan refren, Levi Banton i njegovo "vrištanje" u strofama... Najčudnije od svega je da ovo nije loš album, veoma je slušljiviji od prethodnog i nema padove. Možda nije najkreativnije izdanje ali je baš ono što fanovi očekuju, žestok!

Miss May I su definitivno naj-metal bend u metalcore branši ako ih uporedimo sa ostalima sa američkog kontinenta. 'Deathless' je brz album i dovoljno bučan da prija klincima koji nisu još uvek spremni da gledaju na svet očima odraslih.