1. 10. 2014.

Rebirth Of Enora - Downgrading #recenzija

Myo Agency
2014

Italijanski metalcore Rebirth Of Enora obajvili su svoje drugo izdanje, EP ’Downgrading’. Bend čine četiri člana koji su muzički obrazovani na klasici, preko metal-a do modernih elektronskih pravaca. Rebirth Of Enora ne sviraju metalcore na kakav ste navikli, u njihovoj muzici ima dosta uticaja symphonic i electronic muzike.

Bend postoji od 2012. Kada se pojavio i prvi EP ’A New Dawn’. Dve godine kasnije objavljuju ’Downgrading’ sa sedam novih pesama i sa konkretnim napretkom u zvuku kao i komponavanju.

Album otvara „Dystopia“ kratki instrumentalni intro, pun mračnih tonova. „Venomous Tears“ prva "prava" pesma, pravi metalcore, žestok, brutalan, čak ni klavijature u pozadini ne mogu da smekšaju celokupan utisak. Standard kod svih metalcore bendova su prljavi i čisti vokali, kao i refreni koji su veoma melodični, Rebirth Of Enora se ne razlikuju od drugih po tim pitanju samo što oni idu i korak dalje pa uz metalcore početak pesma lako ode u symphonic metal.

Treća “Suffocated Shouted Words” je mnogo više melodičnija od početka albuma, sa veoma pevljivim refrenom i normalnim vokalima tokom cele pesme. “Let Yourself Be Cut” izlazi iz metalcore okvira i više je kombinacija heavy i sympho metal-a. Najsporija na albumu je “Bring My Life Back”, uz dobar spot ova pesma bi mogla da bude veliki hit. Nema puno bendova koji snime pesmu koja nosi ime benda, “Rebirth Of Enora” bi mogla da bude odličan soundtrack ove grupe jer predstavlja sve njihove uticaje u jednoj pesmi. “Manifesto (Tear It Down)” zatvara ‘Downgrading’ energično i žestoko, kako je album i počeo.

Rebirth Of Enora su zanimljiv projekat koji je spojio dva sasvim različita žanra. Preporučuje se fanovima We Came As Romans, Asking Alexandria ali i onima koji vole Nightwish, Sonata Arctica...