24. 9. 2014.

Gerard Way - Hesitant Alien #recenzija

Warner Bros.
2014

Nije Gerard Way prvi pevač koga je izdavačka kuća naterala na solo karijeru. Čitav My Chemical Romance neočekivani razlaz smrdi na maslo menadžera željnih zarade bez truda. Bend se raspao, fanovi u neverici, 'Best Of' se pojavljuje, reizdanja albuma, zarade na pretek. Ovo su ipak samo moje tvrdnje koje najverovatnije nikada neću moći da potvrdim niti da opovrgnem.

'Hesitant Alien' je loš album, to sam znao još dok se nije ni pojavio. Cela ta priča "a sada će pevač MCR da snimim nešto što nije MCR" samo je bio uvod u ovu propast. Koliko samo pažnje, nezaslužene, dobija Gerard Way u svetskim muzičkim medijima govori da je Warner Bros. unapred imao plan kako da proda ovo sranje.

Mešavina uticaja iz osamdesetih, devedesetih, fuzz rock-a, tračak punk-rock-a po kome je poznat, sve to nagurano u 38 minuta koje sam bespovratno potrošio.
Od uvodne "Bureau" čujete da to baš i nema veze sa singlovima koji su prethodili izdanju jer u ovakvim slučajevima je najsigurnije ići na buku kao izgovor za umetnost jer ako nešto ne razumeš ne možeš da kažeš da je loše, e pa ja mogu! "Action Cat" koju smo već čuli je nešto nalik na MCR, pesma nije loša ako se uporedi sa ostatkom materijala. Prvi zvanični singl je "No Shows", znam da je pesma trenutno veliki hit ali poslušajte je pažljivo i recite sebi iskreno: da li je ovo možda i najveće sranje koje ste čuli u životu? Way-ova opsedutnost brit-pop muzikom prenesena je na pesmu "Brother" vrlo nevešto ako moram da naglasim. "Millions" je sledeći singl i ona je u brit-pop fazonu jer mora Amerikanac da pokaže svetu kako se prave brit-pop pesme. Ako neko poznaje Gerard Way-a lično, neka mu prenese da je brit-pop umro pre nekih petnaest godina.
Što se mene tiče album se završava sa "Zero Zero" koja je mnogo bolje zvučala kada je objavljena kao nezavisni singl potpisan Danny The Street (najverovatnije je Way i hteo da mu se bend zove ovako ali to bi donelo mnogo manju zaradu a Warner Bros. to ne želi). Ostatak 'Hesitant Alien' su pesme čija imena ne vredi spomenuti još manje da ih ponovo preslušam zarad pisanja o njima.

Ne trošite vreme na ove gluposti, ako niste preslušali 'Hesitant Alien' nemojte, ja sam se dovoljno žrtvovao za vas!