31. 1. 2014.

Of Mice & Men - Restoring Force #recenzija

Rise
2014

Kalifornijski metalcore Of Mice & Men kao da su sebi postavili zadatak da novim albumom ’RestoringForce nadmaše i svoja i očekivanja svih nas. Kompletan album ima taj aktuelni metalcore zvuk sa neodoljivom kombinacijom izuzetno blagih i grubih melodija. Može da se kaže da sada Of Mice & Men zvuče previše kao Bring Me The Horizon i njihov fantastični ’Sempiternal’ ali to može da se kaže samo kao pohvala.

’Restoring Force’ je prepun energije i ima odličan groove, na momente se osećaju Deftones ili Soulfly elementi ali sve je to upakovano da od sada bude prepoznatljiv Of Mice & Men zvuk. Od uvodne „Public Service Announcement“ bend se kreće ka svojoj mračnoj strani, veoma žestoko, brzo i agresivno. Mirnija melodija i glomazan refren za prvi hit sa ovog album u pesmi „Feels Like Forever“. Kreativno besni u „Bones Exposed“, Nu-Metal inspirisana „Would You Still Be There“(jedna od tri koje je otpevao Aaron Pauley basista i pevač clean vokala ), „Glass Hearts“ prosto razbija koncept albuma svojom brzinom i mračnim refrenom. Kao iz krajnosti u krajnost, sledeća mirna i spora „Another You“ donosi totalno drugačiji intenzitet ’Restoring Force’ albumu. „Break Free“ još jedna koja vuče korene iz Nu-Metal-a, pravi groove metal sa „You Make Me Sick“, najkomercijalnija i najpevljivija je „Identity Disorder“. Prvi singl „You're Not Alone“ ima sve atribute metal hita, refren koji se lako pamti, strofe koje su dovoljno žestoke, frenetičan vokal Austin Carlile-a...
Space Enough To Grow“ kao da nije sa ’Restoring Force’, spora pesma u kojoj se pored gitare i vokala (Aaron Pauley) još jedino čuju elektronski instrumenti.

Ovo će svakako biti jedan od albuma koji će obeležiti ovu godinu. Of Mice & Men više nisu manje poznati metalcore sastav, nego su postavili sebe uz velikane ovog pravca.