14. 1. 2014.

Blitz Kids - The Good Youth #recenzija

Novi, drugi album britanskih Blitz Kids kao da je sniman da od malo poznatog benda napravi velike zvezde alternativnog rock-a. To ne znači da se bend prodao i da je totalno iskomercijalizovao svoj zvuk ali svakako znači da su malo usporili i dodali više pevljivih melodija koje se lako pamte.

"Run For Cover" i "Sometimes" dva singla koje smo čuli pre albuma 'The Good Youth' bila su odličan promo materijal ali na žalost to su i dva najbolje pesme. Preslušavši kompletno izdanje može da se dođe do zaključka da su podlegli trenutnom pravcu u kojem ide alternativni rock u britanji a to je da zvuče kao "You Me At Six koji zvuče kao 30 Seconds To Mars". Problem je što su sada Blitz Kids samo još jedan od bendova koji se uklapaju u taj "sistem", čini se kao da su izgubili svoj autentičan i prepoznatljiv zvuk. Sam album nije loš ima dosta dobrih numera ali i onih koje su tu radi popune vremena na disku.
Melodična "All I Want Is Everything" otvara izdanje, od starta Bltz Kids idu na sigurno uklopivši u pesmu deo koji je napravljen za horsko pevanje publike na koncertima. Slede odlične "Run For Cover" i "On My Own" obe energične, aktuelni singl "Sometimes" (četvrta na albumu) se baš izdvaja od ostatka kombinacijom strofa koje idu lagano dok je refren žestok.
30 Seconds To Mars kao inspiracija na "Keep Swinging", "Perfect" i "Title Fight".
Balada "Long Road" na polovini 'The Good Youth' dok sledeća "Sold My Soul" vraća energiju albumu. Komercijalna, spora i previše u pop maniru "Pinnacle" je jedna od pesama bez koje bi ovo bio bolji album. Predzadnja "Roll The Dice", objavljena kao jedan od promo singlova, još jedna je od gitarskih pesama, Patetična "The Sound Of A Lost Generation" zatvara novi Blitz Kids album.
Sam utisak 'The Good Youth' je polovičan jer ima nekoliko baš dobrih, nekoliko dovoljno dobrih i nekoliko nedovoljno dobrih pesama. Svakako će bend profitirati od ovog izdanja, ako ništa drugo dobiće armiju mladih fanova koje će 90 procenata činiti devojčice, to nije loše, zar ne?