4. 12. 2013.

You Me At Six - Fresh Start Fever #video #premijera

Veliki minus za You Me At Six, trinaest sati posle premijere nove pesme na BBC radiju im je trebalo da postave spot novog singla. Naime, premijera "Fresh Start Fever" je bila najavljena za emisiju Zane Lowe-a (koji inače pušta Eminem-a i Kanye West-a!), na sajtu benda i ostalim socijalnim mrežama postavljen je i spot za novu pesmu ali nije mogao da se pogleda, you tube je konstantno izbacivao poruku o grešci u sistemu. Na Vevo platformi koja je nedostupna svima osim Amerikancima je spot uredno upload-ovan i mogao je da se gleda.
Zvanično objašnjenje šta se desilo ne postoji ali ne sumnjam da su i ovoga puta Vevo i Američki fanovi imali prednost jer bend pokušava da se probije na to tržište. Još jednom je Vevo pokazao da je to platforma koja ne zaslužuje poštovanje ni publike ni muzičara!

povezane vesti:
You Me At Six najavili novi singl #vesti 
You Me At Six povratak kući #video 
Detalji novog You Me At Six albuma #vesti 

Нема коментара:

Постави коментар