24. 10. 2013.

Green Day pevač u drugačijem izdanju #vesti #stream

Billie Joe Armstrong je snimio album sa Norah-om Jones. 'Foreverly' će biti objavljen 25. novembra i baziran je na izdanju The Everly Brothers-a iz 1958. 'Songs Our Daddy Taught Us' koji je kolekcija tradicionalnih amerikana pesama.

Retro pesme i blage harmonije su svakako nešto totalno drugačije od onoga što Armstrong obično svira. Prva pesma koja može da se presluša je "Long Time Gone".

"Još kao mali sam obožavao The Everly Brothers" kaže Armstrong. "Od prvog puta kada sam čuo 'Songs Our Daddy Taught Us' zaljubio sam se u taj album i stalno sam ga slušao. Oduvek sam hteo da snimim te pesme ali sa pevačicom. Norah Jones je savršena jer ona može da peva sve rock, jazz, blues. Njena harmonije su neverovatne. Ima odlično uvo za aranžmane i sve ove pesme zvuče totalno drugačije kada ih ona peva. Oduvek sam voleo tradicionalnu muziku i kada smo snimili album Norah mi je rekla: "Nisi se nadao da ćeš da snimiš country album?"."

Na albumu su svirali Tim Luntzel bas gitara, bubnjar Dan Rieser, Charlie Burnham fiddle(violina), Johnny Lam pedal steel gitara, Armstrong i Jones su svirali gitare i klavir.

Billie Joe + Norah – ‘Foreverly’ Track Listing
‘Roving Gambler’
Long Time Gone
‘Lightning Express’
‘That Silver Haired Daddy Of Mine’
‘Down In The Willow Garden’
‘Who’s Gonna Shoe Your Pretty Little Feet’
‘Oh So Many Years’
‘Barbara Allen’
‘Rockin’ Alone (In An Old Rockin’ Chair’
‘I’m Here To Get My Baby Out Of Jail’
‘Kentucky’
‘Put My Little Shoes Away’

Billie Joe Armstrong je nedavno glumio u filmu 'Like Sunday, Like Rain' mali indie film u kom je glavna uloga glumica Leighton Meester poznata po seriji Gossip Girl.

povezane vesti:
Green Day objavljuju ¡Cuatro! #video 
Green Day počeli turneju VIDEO 
Green Day na velikom platnu VIDEO 

Нема коментара:

Постави коментар