31. 8. 2013.

Bring Me The Horizon uživo u tattoo shop-u #video

Britanski metalcore Bring Me The Horizon je nastupio u tattoo shop-u u okviru Converse's "Get Loud" serijala. Samo 100 fanova je imalo prilike 22. avgusta da prisustvuje koncertu u Londonu.
Bend je na turneji na kojoj promoviše svoj četvrti album 'Sempiternal'. Posle uspešne Warped turneje po Americi, imali su više nego uspešan nastup na Reading & Leeds festivalu a na jesen ih očekuju evropski datumi Warped-a.
Četvrti singl "Can You Feel My Heart" se pojavio prošle sedmice.

Intervju pre nastupa urašen za NME.com


Amaterski snimci sa nastupa:

povezane vesti: 
Shikari Sound System remix Bring Me The Horizon #audio
Reading & Leeds Festival prvi dan #video
Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart #video #premijera
Bring Me The Horizon Warped Tour 2013 #video

Нема коментара:

Постави коментар