7. 7. 2013.

letLive. - The Blackest Beautiful #recenzija

Epitaph Records
2013

Pravo je zadovoljstvo baviti se recenziranjem kada imate prilike da pišete o bendovima koji objave ovako dobar album! Američki letLive. svojim trećim albumom ‘The Blackest Beautiful’ pokazali su kako da budete veoma moćni i agresivni u svojoj muzici ali i mirni i staloženi. Način na koji oni iz totalnog hardcore-a pređu u mnogo mirnije vode je jedinstven!

Sa pesmom “Banshee (Ghost Fame)” koja otvara ovaj album imate osećaj da vas neko konstantno udara u glavu a vama se to sviđa!! „Empty Elvis“ koja sledi, sa istim ritmom nastavlja da vas oduševljava svojom kontrolisanom agresijom. Izlet u hip hop sa trećom, provokativnom i sporijom „White America's Beautiful Black Market“.
Pesma „The Fear Fever“ deluje dosta komercijalnije od ostalih, kao letLive. u ogledalu, kao da je izvodi neki drugi bend. Po malo u math core fazonu šesta „Virgin Dirt“. Neočekivano u dance(uzeti sa rezervom) ritmu „Younger“ deluje kao mračna verzija Paramore ili Fall Out Boy, meni svakako omiljena pesma na albumu. Sa „The Priest And Used Cars“ se vraćaju u žestinu sa početka albuma i tako i završavaju izdanje pesmom „27 Club“.

Kako koji bend potpiše za Epitaph Records odmah objavi najbolji album u karijeri, tako i letLive. Da se ne treba ograničiti na jedan pravac prilikom stvaranja muzike mislim da bi već svi trebalo da znaju. Čini se da je sve što ima core u svom muzičkom opisu danas popularno među ljudima i medijima koji prate savremenu rock muziku. letLive. su već sa prvim singlom „Banshee (Ghost Fame)” uzburkali rock i metal scenu i već su uvršteni u redovan program na evropskim radio stanicama. Dosta je dobrih albuma objavljeno ove godine a ‘The Blackest Beautiful’ je jedan od njih.