22. 5. 2013.

Reakcije na smrt Ray Manzarek-a VIDEO

Raymond Daniel Manczarek, Jr., poznatiji kao Ray Manzarek (12. februar 1939 – 20. maj 2013)
U trenutku smrti nalazio se u Rosenheim-u, Nemačka u RoMed klinici okružen porodicom: suprugom Dorothy i braćom Rick i James Manzarek. Iza sebe je ostavio sina Pabloa i muziku koja će uvek nalaziti svoj put do novih generacija kojima će promeniti život kao i svima nama do sada.

Muzičari, kolege i ljudi koji su ga poznavali su ostavili svoje poruke na twitter-u i ostalim socijalnim mrežama.

Robby Krieger: Veoma sam tužan jer je moj prijatelj i kolega otišao danas. Drago mi je što smo proteklih deset godina proveli svirajući The Doors pesme. On je bio veliki deo mog života i uvek će mi nedostajati.

John Densmore: Na ovom svetu nije postojao nijedan drugi klavijaturista koji je bio dostojan da prati reči koje je izgovarao Jim Morrison. Sa tobom sam se osećao kao da smo sinhronizovani muzički. Kao da smo bili jedan um, temelj na kome su Jim i Robby stajali. Uvek ćeš mi nedostajati moj muzički brate.

Alice Cooper: Zvanično je, Ray Manzarek je umro, ne mogu da verujem...

Joe Satriani: Imao sam zadovoljstvo da improvizujem sa Ray Manzarekom pre mnogo godina u emisiji Howard Sterna. Bio je pravi umetnik, originalan i pravi inovator u muzici. Njegov zvuk je deo mog detinjstva i moje muzičke fondacije. Hvala ti Ray.

Ian Astbury (The Cult, The Doors of the 21st Century): Veoma me je rastužila vest o odlasku divnog čoveka koji je imao veliki uticaj u mom životu. Čuvaću uspomene i vreme koje smo proveli zajedno. Moje srce je uz celu The Doors porodicu posebno uz Dorothy, Pablo, Rick, James, Robbie i John-a. Ne mogu puno da kažem danas, izgubili smo diva!

Alex Skolnick (Testament): Ray M. je podigao muzikalnost rock-a.

Peter Hook (Joy Division, New Order): Veoma sam žalostan što je Ray preminuo. The Doors su bili veliki uticaj na nas posebno na Ian Curtisa

X (američki punk bend, Ray M je bio njihov producent): Ray nije bio samo muzička ikone već i naš bliski prijatelj

Billy Idol: Imao sam sreće da sviram sa njim i ostatkom The Doors, pozdravi nam Jim-a Ray

Krist Novoselic (Nirvana): Hvala na svoj dobroj muzici Ray Manzarek!

Skrillex (DJ): Ovo je za sve The Doors fanove, bilo ja kao san stvarati "Breakn' a Sweat" zajedno sa njim, volimo te Ray! Zahvalio bi se svom ocu koji mi je puštao The Doors dok sam odrastao. "Riders On The Storm" mi je uvek bio favorit.

Billie Joe Armstron (Green Day): hvala Ray Manzarek!




Нема коментара:

Постави коментар