8. 3. 2013.

Bivši pevač Killswitch Engage u novom projektu

Howard Jones je proveo deset godina u Killswitch Engage, snimio tri albuma sa njima i početkom 2012. napustio bend iz zdravstvenih razloga. 
Sada se Jones vraća na metal scenu sa novim projektom sastavljen od članova All Shall Perish gitarista Francesco Artusato i momci iz benda Devolved.

18. februara Jones je nastupao uživo na promociji Metal Gear Rising: Revengeance u Kaliforniji.

O svom odlasku iz Killswitch Engage pevač je rekao: "Imao sam nekoliko interesantnih godina. Borio sam se sa privatnim problemima dok sam radio sa bendom. Najteže mi je bilo kada sam saznao dijagnozu da bolujem od dijabetesa tipa 2. Godinama sam živeo sa bolešću a da nisam ni znao šta mi je. Ostatak Killswitch je bio uz mene i bili su mi najveća podrška.
Više nisam mogao da se skoncentrišem na pisanje pesama i turneje. Momci su to videli pre mene. Razlaz je bio neminovan."

Jones je zahvalio bendu uz poruku da mu je ostalo dosta dobrih uspomena koje će uvek pamtiti.

Basista Killswitch Engage Mike D'Antonio je rekao: "Morali smo da nastavimo bez njega. On nije odustao od benda!"

Na mesto pevača u Killswitch Engage je došao originalni član Jesse Leech, koji je povremeno menjao Jonesa proteklih godina.

povezane vesti:
Killswitch Engage "In Due Time" VIDEO
Novi Killswitch Engage AUDIO
Kompletirana lista izvođača Groezrock Festivala 2013.

Нема коментара:

Постави коментар