3. 12. 2012.

Šta o Soundgarden kažu Iron Maiden, Metallica, Korn, Papa Roach...

Novi album za američke grunge heroje Soundgarden se pojavio pre par meseci. King Animal je po nekima najbolji album benda, a po nekima je prepričana priča. Kako je mikerecenzije doživeo ovaj album pročitajte ovde.

A šta drugi kažu o Soundgarden:

James "Munky" Shaffer gitarista bendova Korn & Fear and the Nervous System:
-"Cornell ima neverovatan glas, jedinstven. Kim Thayil ima neobičan štim na gitari. Volim što mogu da budu veoma žestoki i melodični u isto vreme. 'Superunknown' je moj omiljeni album, znam dosta ljudi koji vole taj album. Odličan je."

Steve Harris basista Iron Maiden/British Lion:
-"Malo sam stariji od njih, ali mislim da su na njih uticali isti bendovi koji su i mene inspirisali da postanem muzičar-muzika sedamdesetih. Neke od Soundgarden pesama su pod uticajem The Beatless takođe. Ja sam odrastao uz takve bendove. Soundgarden je zaista dobar bend."

Kirk Hammett gitarista benda Metallica:
-"Dosta sam slušao Soundgarden dok sam pisao "Enter Sendman". Album 'Louder Than Love' me je inspirisao za Sendman, poprilično strašna pesma, zar ne?"

Bill Kelliher gitarista Mastodon & Primate:
-"Kada sam prvi put čuo Soundgarden nisam mogao da verujem kombinaciju izuzetno niskog štima gitare i veoma visokog vokala u stilu Ozzy Osbournea. Bili su moderni Black Sabbath. Totalno su promenili moj stil sviranja gitare."

Serj Tankian pevač u System of a Down:
-"Veliki sam fan ovog benda. Prvi album koji sam preslušao je 'Badmotorfinger', pa tek onda prethodni 'Louder Than Love'. Volim i Cornell-a solo."

Rex Brown bas gitara Pantera & Kill Devil Hill:
-"Još od albuma Louder sam odlepio za njima, bili su baš bend kakav mi je odgovarao. Kada je Pantera tražila producenta predložio sam Terry Date-a jer je radio Louder Than Love i ostalo je istorija."

Taylor Momsen vokal The Pretty Reckless:
-"Prva pesma koju sam čula je "Black Hole Sun", odmah sam nabavila album i postala veliki fan benda. Ali tek kada sam preslušala Badmotorfinger shvatila sam da su najbolji bend na svetu. Svaka njihova pesma je avantura za sebe. Rođena sam 1993. godine i do sada nisam imala prilike da doživim njihovo novo izdanje jer su raspali kada sam bila mala."

Ethan Hawke glumac (Daybreakers, Training Day, Sinister):
-"Volim različite muzičke pravce, ali ja sam generacija Soundgarden-a i Pearl Jam. Odrastao sam uz country!"

Thomas Ian Nicholas glumac(American Pie, American Pie 2, American Wedding, American Reunion):
-"Prve pesme koje se sećam od njih je "Spoonman". Taj CD je i danas u mom automobilu. To je album koji uvek mogu da slušam, i to po nekoliko puta za redom."

Jeffrey Dean Morgan glumac (The Possession, Watchmen)
-"Dosta sam slušao Seattle scenu pre par godina kada sam snimao film The Losers, najviše Soundgarden. Ne znam zašto, možda me inspirisala radnja filma."

Ivan Moody pevač benda Five Finger Death Punch:
-"Volim da slušam bendove koji idu duboko. Soundgarden je bend koji je otišao najdublje. Takva muzika me inspiriše. 'Badmotorfinger' i 'Superunknown' su dosta uticali na naš album 'American Capitalyst'."

Joe Duplantier vokal-gitara Gojira:
-"Ja sam fan. Video sam ih letos uživo, svirali smo na istom festivalu. Volim Soundgarden! Jednostavni su i sirovi."

Jacoby Shaddix-pevač i Jerry Horton-gitara Papa Roach:
Jacoby Shaddix-"Naš prethodni bubnjar je baš bio veliki fan benda, preko njega sam se napalio na Soundgarden. Oni razbijaju. Cornell ima taj vokal kao stari rock bendovi, ali njihov zvuk je bio sasvim originalan. Uopšte nisu zvučali kao ostali grunge bendovi.
Jerry Horton-"Moj prvi susret sa Soundgarden je preko MTV-a, spot za pesmu "Jesus Christ Pose".

Mark Tremonti gitara Alter Bridge & Creed:
-"Upoznao sam bend preko spota za pesmu "Loud Love", odmah sam kupio i album, zatim sam kupio i ostale njihove albume u to vreme. Cornell je moj omiljeni pevač. Uvek sam voleo bend i dalje volim da ih slušam. Mislim da mi je omiljeni album 'Louder Than Love'

Matt Tuck vokal/gitara Bullet For My Valentine & AxeWound:
-"Čuo sam ih još '94. Potpuno sam odlepio za "Black Hole Sun". Bio sam još uvek klinac. Sećam se kada sam video spot za pesmu zapitao sam se: Šta je ovo? Veoma bizarno urađen spot."



povezane vesti: Soundgarden debitovali na 5. mestu Billbord liste
recenzija: Soundgarden – King Animal

Нема коментара:

Постави коментар