13. 5. 2016.

Pierce The Veil - Misadventures #recenzija

Fearless Records
2016

Četiri godine čekamo na ovaj album! Bilo bi šteta da je loš, ali nije zapravo je veoma dobar. Pierce The Veil su posebni jer se nisu slepo pridržavali jednog žanra. Njihovo šetanje između pop-punk-a, post hardcore-a i alternativnog rock-a je ono što ih i odvaja od ostalih. Na 'Misadventures' su otišli i korak dalje. Pored numera koje predstavljaju ono po čemu su i poznati uspeli su da unaprede svoj zvuk i pokažu ozbiljnost koje donose godine iskustva.

'Misadventures' otvara "Dive In" u kojoj su Pierce The Veil odmah pokazali zrelost, čuje se čak i klavir, harmonije koje bi se očekivale kod Muse. Za "Texas Is Forever" kažu da je najbrža koju su napisali, prati je epska "The Divine Zero", klasičan Pierce The Veil zvuk ali veoma moćna numera. Album ide i u mainstream vode, nikako patetično, "Circles" je odličan primer hita koji bi mogao svima da se svidi, malo podseća na Foo Fighters što je i recept za uspeh. "Floral & Fading" kao da je inspirisana Weezer zvukom i daje albumu mnogo blaže tonove.
Za one koji se gnušaju komercijale tu su odlična "Today I Saw The Whole World", "Phantom Power And Ludicrous Speed" koja je dovoljno dobra i prosečna "Sambuka".
"Gold Medal Ribbon" će zbuniti mnoge jer ide čak i do osamdesetih sa synth pop detaljima, zasigurno jedan od skrivenih hitova ove ploče. Poslednja "Song For Isabelle" kao i prva na ploči, pokušava da upotrebi dosta toga ali sa malo manje uspeha.

'Misadventures' je odličan album. Vredelo ga je čekati svih ovih godina. Ono što na prvo slušanje "smeta" je odnos između brzih i sporih pesama, kao da nema sredine. Ali, veoma brzo se naviknete i onda samo uživate!