24. 8. 2015.

Bring Me The Horizon objavili "True Friends" #video #premijera

Svakim novim singlom sa 'That’s The Spirit' albuma, Bring Me The Horizon su sve dalje od svog prepoznatljivog zvuka. Nova pesma "True Friends" zvuči kao nešto teži Fall Out Boy!
Razumljivo je sa jedne strane da bendovi kao BMTH napreduju i pokušaju da se prilagode široj publici. Ipak oni to besramno rade kopirajući druge i bežeći od svega što ih je i dovelo do ovog stadijuma u njihovoj karijeri. Novi album je u prodaji 11. septembra na odušeljenje horde napaljenih tinejdžera i razočaranje nas koji ovaj bend pamtimo po mnogo boljoj muzici.


povezane vesti:
Bring Me The Horizon pokrali Linkin Park: "Throne" #video #premijera
Bring Me The Horizon tužna pesma: "Happy Song" #video #premijera
Bring Me The Horizon "Drown" uživo iz Wembley-a #video #premijera


Нема коментара:

Постави коментар