15. 1. 2015.

Palisades - Mind Games #recenzija

Rise Records
2015

Palisades nisu bend koji bih ja privatno slušao ali 'Mind Games' je album vredan poštovanja. Mešanje žanrova je trenutno veoma aktuelno na muzičkoj sceni ali ovaj bend to radi bolje od drugih. Ako ste mislili da izmučeni Issues dobro zvuče onda preslušajte ovaj album. Palisades su probili svoje granice kreativnosti, EDM uticaji, dub step, Top 40 hitovi uz teške gitare dođe kao poslastica za sve koji vole nešto drugačije.

Album odlično otvara numera "Player Haters' Ball" koja ima sve karakteristike hita, spori deo, hardcore deo i fenomenalan refren. Ceo album je u sličnom ritmu kako je i počeo, nema nekih nepotretbnih sporijih numera (za devojčice) ili nekih dosadnih kojima bi popunili praznine. Sve je na svom mestu sa 'Mind Games', Skoro svaka pesma je dovoljno dobra za singl!
"No Chaser" je drugačija jer su čisti vokali glavni dok u sledećoj "Bad Girls" dominiraju rep i vrištečim vokali, deluje kao da je iz Linkin Park repertoara.
Od početka do kraja 'Mind Games' je energičan bez velikih padova i to je za svaku pohvalu. Naslovna numera je možda i najkomercijalnija na ploči, pravi klupski hit, duboko u EDM-u sa semplom koji će neki stariji prepoznati. "Afraid" je svakako vrhunac ovog diska, pravi hit, dovoljno mirna da se dopadne svima, snažnog refrena da ne bude ljigava, čak ima i veoma prijatnu gitarsku solažu (koje se retke kod Palisades).
"Whatever You Want It To Be" je definitivno za njihove fanove koji preferiraju rock elemente u njihovoj muzici. Isto može da se kaže i za "People Like Us" u kojoj gostuje Garret Rapp iz The Color Morale.
Nešto slabija predvidljiva je "Like A Drug", "True Blood" ima najviše (post)hardcore elemenata od svih na ploči. Najdiskutabilnija je poslednja "Come Over And Watch Netflix" totalno pop/dance/edm i nekako se ne slaže posle svog vrištanja u prethodnoj (True Blood) ali to su Palisades i čini se da mogu da rade šta im se prohte!

Veoma snažan album koji mi se svakim novim slušanjem sve više dopada. Bendovi uvek imaju problem sa drugim albumom jer treba dostići standarde postavljene prvim a ipak dodati i nešto novo, Palisades su prevazišli sva očekivanja. Ovo je korak napred u njihovoj karijeri i to veliki korak.