23. 10. 2014.

Rancid - ...Honor Is All We Know #recenzija

Hellcat/Epitaph
2014

Pet godina čekamo na novi Rancid album, za to vreme članovi su objavljivali izdanja svojih projekata, gostovali kod drugih i održali mnogo koncerata. Bend koji postoji preko dvadeset godina i ima iza sebe sedam studijskih albuma i nekima jepreviše važno kakav će biti taj sledeći.
Rancid su institucija, jedni od retkih koji su bili i ostali punk, oni koji se nisu prodali korporacijama a ipak su redovni na radio stanicama koje drže te iste korporacije. Mnogi su požurili da popljuju ’...Honor Is All We Know’ uz razlog da je bend svoj vrhunac već doživeo i da svakim narednim albumom ne nude ništa novo. Neki od njih su možda i u pravu ali Rancid nije bend koji će snimiti album kakav očekujete i koji će odgovarati vašim kriterijumima punk-a.

...Honor Is All We Know’ je dosta prljav album, zaslugom Brett Gurewitz-a, producenta. Verujem da su lako mogli sve da isprave preko moderne tehnologije ali to onda ne bi bio Rancid već Green Day i hvala im na tome. Dosta je brz album, nema nekih laganih pesama osim predzadnje reaggaeEverybody's Sufferin“. Jedna od najmelodičnijih je „Malfunction“ koja podseća na “Clash City Rockers” od The Clash. Naslovna „Honor Is All We Know“ je sasvim logičan izbor za prvi singl, brza i kratka a ipak lako ulazi u uho! Ska „Evil's My Friend“ je siguran kandidat za veliki hit sa ove ploče. Većinu albuma čine te energične, besne pesme kao "Back Where I Belong", "Collision Course", "A Power Inside", "Already Dead"...

Ono što je najvažnije je da je album potpun, može da se sluša od početka do kraja. Od četrnaest pesama barem deset možete da izdvojite kao odlične. Neko će reći „sve smo to čuli već“ i u pravu je ali ovo je punk, melodični punk da budemo precizni i ja sam na ’...Honor Is All We Know’ čuo sve ono što hoću i što treba da čujem od nove Rancid ploče!