21. 10. 2014.

Bring Me The Horizon su sada pop bend "Drown" #video #premijera

'Sempiternal' je bio odličan album bez obzira što su Bring Me The Horizon sve više naginjali ka mainstream zvuku. Novi singl "Drown" je sasvim očekivano komercijalno pop đubre. Veća popularnost, devojčice u publici, šta to beše deathcore, metalcore...

Pored bezvezne pesme Bring Me The Horizon su uspeli da uvrede fanove po celom svetu jer su spot stavili na private da mogu samo Englezi i Amerikanci da ga pogledaju.

Sve u svemu veliki minus za njih!


povezane vesti:
Kako zvuči nova Bring Me The Horizon pesma "Drown" #video
Bring Me The Horizon nova muzika, uskoro... #vesti
Dodeljene prve APMAS nagrade #video


Pesma je preuzeta sa privatnog youtube kanala postoji mogućnost da će biti obrisana

Нема коментара:

Постави коментар