21. 3. 2013.

Tony Iommi spot za evrovizijsku pesmu VIDEO

Numeru "Lonely Planet" koja će predstavljati Jermeniju na ovogodišnjoj pesmi Evrovizije, napisao je gitarista Black Sabbath. Iommi i Ian Gillan su dosta vremena posvetili Jermeniji i organizovali više projekta pomoći toj zemlji, tako da ne čudi povezanost gitariste sa mladim izvođačima iz tog područja. Pesmu "Lonely Planet" izvode bend Dorians, a autori su Vardan Zadoyan i Tony Iommi.

U skorašnjem intervjuu Iommi je rekao da je bio iznenađen odabirom njegove pesme da predstavlja Jermeniju na manifestaciji: "Bio sam u šoku kada su došli sa tim predlogom. Znali su me preko dobrotvornog rada koji imamo tamo, zidamo nove škole na mestima gde su porušene zemljotresom. Pitali su me imam li neku pesmu koju nisam upotrebio. Ja imam dosta materijala koji mi stoji. Taj materijal uglavnom nije podoban za Sabbath zvuk. Iskopao sam "Lonely Planet" - pesma je power balada, i poslao sam im. Iznenadio sam se kada je pesma pobedila, ko zna možda pobedi i na Evroviziji."



povezane vesti:
Black Sabbath odredili datum objavljivanja '13' VIDEO
Black Sabbath gitarista i Evrovizija!? VIDEO

Нема коментара:

Постави коментар