25. 3. 2013.

Objašnjenje My Chemical Romance-a

Pre par dana My Chemical Romance su iznenada objavili da prestaju sa radom. Na svom sajtu su se zahvalili fanovima na podršci u kratkoj izjavi. Razlog njihovog prestanka sa radom još uvek nije poznat. Prvi koji je ponudio objašnjenje je pevač Gerard Way, na svom twitter nalogu postavio je veoma dugu poruku, ukupno 1,979 reči:
"Probudio sam se jutros ali sam i dalje sanjao, ili nisam bio svestan sebe. Sunce kroz prozore mi je dodirivalo lice a tuga me je preplavila, odjednom, vratila me u život i shvatio sam - My Chemical Romance više ne postoji". Tako je Gerard započeo svoj esej o razlazu MCR.
U tesktu pevač ide u detaljne opise i metaforičke anegdote o sebi i svojim osećanima. Pred kraj kaže: "Nisam baš dobar sa oproštajima zato odbijam da ovo bude oproštaj, ali ostaviće vas sa ovim: My Chemical Romance je gotov. Ali ne može da umre. Živ je u meni, u momcima iz benda, živ je u vama. To sam uvek znao a mislim i da ste vi to znali. To nije bio bend to je bila ideja."

Basista bend  Mikey Way, rođeni brat pevača Gerarda, takođe se oglasi na twitteru. On je pobio glasine da se bend raspao zbog njegovog propalog braka. "Samo da znate moj brak nema veze sa mojim bendom, potpuno različite stvari."




povezane vesti:
Kraj za My Chemical Romance
My Chemical Romance treći singl sa Conventional Weapons AUDIO
My Chemical Romance pevač solo projekat?

Нема коментара:

Постави коментар