25. 11. 2012.

Bring Me The Horizon povukli besplatni remix albuma

U susret novom albumu, britanski metalcore sastav Bring Me The Horizon je postavio besplatan link sa 6 remix pesama. Album je sadržao remixe pesama sa izdanja iz 2010 godine There Is a Hell, Believe Me I've Seen It. There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret. Remixe je radio britanski DJ Draper, a album je nazvan The Chill Out Session.

Izdavačka kuća benda (Visible Noise) i menadžment (Raw Power Management) su zabranili objavljivanje materijala. Koji je razlog za takav potez još uvek nije obelodanjeno. Pitanja u vezi ovog izdanja fanovi mogu da postave na matt.ash@rawpowermanagement.com



Kojih 6 pesama su dožilvele remix nije u potpunosti poznato. Poznate su tri pesme, koje su se našle na filmu o bendu Lads on Tour The Movie: 1. Crucify Me 2. Blessed With A Curse 3. It Never Ends.

Novi album Bring Me The Horizon Sempiternal je snimljen i biće u prodaju sledeće godine, tačnije u prva tri meseca 2013. Zvanični datum još uvek nije objavljen. Zvuk benda je mešavina ambijentalnog i elektronskog zvuka sa standarnim Bring Me The Horizon rifovima.



Produkciju je radio Terry Date, legendarni producent poznat po radu sa Slipknot, Pantera, White Zombie, Deftones, Korn, Dream Theater, Soundgarden, Limp Bizkit...


Нема коментара:

Постави коментар