10. 9. 2016.

Against Me! - 'Shape Shift with Me' #recenzija

Total Treble Music
2016

Kako snimiti punk album godine? Prvo, ne mora da bude doslovno punk i drugo, mora da nosi snažnu poruku. To su uspeli Against Me! 'Shape Shift with Me' je njihovo sedmo izdanje i vredan naslednik zvuka koji je dominirao na prethodnom 'Transgender Dysphoria Blues' (pročitaj recenziju).


Na momente besan a ipak veoma nežan, 'Shape Shift with Me' je u suštini album o ljubavi, nesrećnoj ili srećnoj... to odlučite sami! 
Opasno dobra "ProVision L-3" otvara izdanje sa "pravim" punk zvukom, ritmom i dranjem. "Delicate, Petite & Other Things I’ll Never Be" je spora ali veoma jeziva, skoro pa tužna. "333" je pravi hit koji odmah odskače i lako se pamti, u prepoznatljivom Against Me! zvuku. "Haunting, Haunted, Haunts" donosi neke western momente. "Norse Truth" genijalna, narativna i veoma mračna. 
Sa "Boyfriend" idu u power-pop, još jedna od pesama po kojoj će se pamtiti ovo izdanje. "Crash" bi mogla da se svrsta u indie ali se ipak savršeno uklapa u 'Shape Shift with Me' koncept. "Delicate, Petite & Other Things I’ll Never Be" je veoma post-punk i ne može da vas ostavi ravnodušnim, nikako! Obartite pažnju na pesmu "Dead Ratts"!

Laura Jane Grace ne ume da napiše lošu pesmu, to je sada već sigurno. Against Me! su trenutno najvažniji bend na sceni, sasvim opravdano.

Нема коментара:

Постави коментар