12. 2. 2014.

Katy B - Little Red #recenzija

Columbia
2014

Tri godine čekanja između njenog prvog ’On A Mission’ i novog ’Little Red’ delovala su kao večnost ali čekanje se isplatilo. Izuzetno prijatan dance dubstep pop sa veličanstvenim vokalom Katy B nikoga neće osaviti ravnodušnim.

Od prve „Next Thing“ koja je kao stvorena za klubski ambijent Katy B kao da kaže da se ništa nije promenilo samo je sada sve drugačije... Danas je Katy B velika zvezda u rodnoj Britaniji ali i šire, njen aktuelni singl, balada „Crying For No Reason“ je neizbežni deo najpopularnijih radio emisija. Ali ona ne pravu tupave pop pesme koje će se slušati dok se ne pojavi sledeći isti hit, njena muzika je nešto što se pamti i ostaje dugo u sećanju. Prvi singl „5 AM“ kao da je ispao sa njenog prethodnog albuma. Sa mračnijim tonovima izuztno dobrog dubstep ritma, slično nastavlja i sledeća „Aaliyah“ posvećena prerano preminuloj pop pevačici (Aaliyah 1979 – 2001). Na ’Little Red’ se nalaze i nekoliko klubskih numera („I Like You“, „Tumbling Down“, „Everything“) kao da Katy B ne želi da se odrekne svojih muzičkih korena.
Balada „All My Lovin’“ je dobar pokazatelj kvaliteta koje pevačica poseduje u svom vokalu. R&B elementi na „Play“ kao da su tu da razbiju liniju kojom se ovaj album kretao. Predzadnja na disku „Emotions“ je jedna od onih od kojih se naježite kada je slušate! Pop balada „Still“ zatvara album.

Katy B je dokaz da kvalitetna pop muzika postoji, da ne morate da radite sa Timbaland-om da imate hit, da ne morate snimiti duet sa Rihannom da vam pesma uspe na top listama...