30. 1. 2014.

Against Me! uživo kod Letterman-a #video

"FuckMyLife666" uživo u emisiji David-a Letterman-a je još jedan od dokaza da su Against Me! trenutno jedan od najvećih rock bendova. Odličan album 'Transgender Dysphoria Blues' pojavio se 21. januara. Pored "FuckMyLife666" kao hit se izdvajaju i "Black Me Out" i "True Trans Soul Rebel".

Ako je neko, sigurno ih je bilo dosta na početku, imao predrasude o promenama koje su se desile u Against Me! i kome sam novi album nije bio dovoljan dokaz da je bend bolji nego ikad, onda neka ovaj nastup kod Letterman-a neka bude poslednji ekser zakucan u sumnju u Laura Jane Grace i njen umetnički prikaz.

"Are things made to be destroyed?" - Laura Jane Grace



povezane vesti:
Against Me! - Transgender Dysphoria Blues #recenzija
Preslušajte novi Against Me album #stream
Against Me! još jedna nova pesma #audio

Нема коментара:

Постави коментар