4. 10. 2013.

You Me At Six na američkoj televiziji #video

Postati popularan u Americi je san svakog benda iz ostatka sveta, to je poslednji korak do globalne popularnosti. Nastupi na američkoj televiziji su ozbiljan znak da bend kreće tom putanjom. Izuzetno popularni u rodnoj Britaniji, You Me At Six su trenutno na turneji po USA. Prvi nastup na nekoj američkoj tv stanici desio se pre par dana na FOX 4 u Dalasu. Po informacijama sa njihovog facebook-a usledili su nastupi i na drugim stanicama.
Nedavno su objavili novi singl "Lived A Lie" koji će se naći na četvrtom albumu 'Cavalier Youth' najavljen za januar 2014.



povezane vesti:
You Me At Six - Lived A Lie #video #premijera 
You Me At Six novi singl #audio #premijera 
You Me At Six trejler dokumentarca VIDEO 

Нема коментара:

Постави коментар